Proiect HCL din 2024-08-12

modificarea si aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscala a Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2024 – 021856/17.07.2024 al Primarului Municipiului Timișoara,  domnul Dominic Fritz;

 Având în vedere Raportul de specialitate  nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;

Având în vedere Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 243/18.06.2024 privind aprobarea Statului de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara

Având în vedere avizul Serviciului Management Organizational din cadrul Primariei Municipiului Timișoara nr. TMI2024 - 02320431.07.2024 - anexă la raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024.

 Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, din data de 31.07.2024 - anexa la raportul de specialitate nr. IF 2024 – 044295/23.07.2024.

Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Luand in considerare prevederile art. 409 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c ) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

Articole

Art. 1 Se aproba Statul de functii pentru Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, conform Anexei 1, care face parte integranta din prezenta hotarare.

Art. 2 La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, se abroga Anexa 1 a HCLMT nr. 243/18.06.2024

Art. 3 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Fiscala a Municipiului. Timisoara.  

Art. 4 Prezenta hotarare se publica pe site-ul propriu si totodata, se comunica:

-  Institutiei Prefectului - Judetul Timis;

-  Primarului Municipiului Timisoara;

- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara.

- Directiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara;

- Mass – media locala.

Este utilă această pagină?