Proiect HCL din 2024-06-18

privind modificarea Statului de funcții pentru Filarmonica ”Banatul” Timișoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. MTM2024- -023794/04.06.2024 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr.2945/27.05.2024 al Filarmonicii ”Banatul” Timișoara;

Având în vedere Nota de fundamentare - Anexă la Raportul de specialitate nr.2945/27.05.2024;

Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 11.06.2024 - Anexă la Raportul de specialitate;

Având în vedere Avizul  Serviciului Management Organizational, cu nr. TMI2024-017451/06.06.2024; 

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele  Verbale  de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu și  Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale  din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere prevederile art.554 alin.(2) - (5) , art.557, art. 562 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019  - privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul prevederilor  art.31 din Legea-cadru nr. 153/2017 - privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice și Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. c), alin.(7) lit.b)  și art.391 alin.(1) și (2)  din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196, alin. (1), lit. a) și art. 139 alin. (1) și ( 3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă Statul de funcții al Filarmonicii ”Banatul” Timișoara, conform Anexei 1, parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinirea a prezentei hotărâri se încredințează Filarmonica ”Banatul” Timișoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică

- Instituției prefectului - Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul apartului de specialitate al Primarului;

- Filarmonicii ”Banatul” Timișoara;

- Mass-media locale.

Este utilă această pagină?