Proiect HCL din 2025-03-25

privind reglementarea situației juridice a imobilului compus din terenurile înscrise în CF 408573 Timișoara și CF 408575 Timișoara, situat în str. Albinelor nr.70A,B, proprietatea Municipiului Timișoara-domeniu public

Motivație

Având în vedere  Referatul de  aprobare a proiectului de hotărâre, cu nr. TMI2025-011689/21.03.2025  al  Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate  nr. TMI2025- 011441/20.03.2025  al  Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic  - Anexă la raportul de specialitate  nr. TMI2025- 011441/20.03.2025  al  Direcției Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021  privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele  Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu și Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale  din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

În temeiul art.867-870 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil; 

Conform art. 298-301 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;  

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) lit.c), alin.(6) lit.a), art.362  din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.196 alin.(1) lit.a) și art.139  alin.(1) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului  nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Articole

Art.1: Se revocă dreptul de administrare al Companiei Locală de Termoficare COLTERM S.A. Timișoara asupra terenului situat în str. Albinelor nr.70A, B, înscris în CF 408573 Timișoara (CF vechi 18212 Timișoara) cu nr. top.3450/3 și suprafața de 2169 mp, proprietatea Municipiului Timișoara - domeniu public.

Art.2: Se abrogă Hotărârea Consiliului Local  nr.75/03.03.2015 privind transmiterea în administrarea operativă a  Companiei Locale de Termoficare Colterm S.A. Timişoara, a terenului situat în str. Albinelor nr.70 A, B , înscris în C.F. nr.408573 Timişoara, nr. top. 3450/3, în suprafaţă de 2169 mp, deoarece beneficiarul dreptului de administrare nu își mai desfășoară activitatea la adresa respectivă.

Art.3: Se revocă dreptul de administrare al Direcției de Gospodărire a Apelor Mureș-Banat asupra terenului situat în str. Albinelor nr.70A, B, înscris în CF 408575 Timișoara (CF vechi 18212 Timișoara) cu nr. top.3450/4 și suprafața de 1183 mp, proprietatea Municipiului Timișoara - domeniu public, deoarece beneficiarul dreptului de administrare nu își mai desfășoară activitatea la adresa respectivă.

Art.4: Se constituie dreptul de administrare în favoarea Societății SALUBRIZARE TIMIȘOARA S.RL., cu asociat unic Municipiul Timișoara prin Consiliul Local al Municipiului Timișoara, pe o perioadă de 10 ani, asupra terenului situat în str. Albinelor nr.70A, B, înscris în CF 408573 Timișoara (CF vechi 18212 Timișoara) cu nr. top.3450/3 în suprafața de 2169 mp și CF 408575 Timișoara (CF vechi 18212 Timișoara) cu nr. top.3450/4 și suprafața de 1183 mp, proprietatea Municipiului Timișoara - domeniu public, în vederea deschiderii unui punct de lucru al societății, terenul înscris în CF nr. 408575 Timișoara fiind inclus în inventarul mijloacelor fixe ale Municipiului Timișoara cu nr. de inventar 101077.050 și valoare de inventar 526,435.00 lei, iar terenul înscris în CF 408573 Timișoara este inclus în inventarul mijloacelor fixe ale Municipiului Timișoara cu nr. de inventar 101077.023, valoare de inventar 1,943,424.00 lei și se aprobă contractul cadru de administrare conform Anexei 1.

Art.5: Procesul verbal de predare-primire se va face în termen  de 60 de zile de la data semnării contractului.

Art.6: Cheltuielile de întreținere și răspunderea asupra bunului atribuit cad în sarcina  Societății SALUBRIZARE TIMIȘOARA S.RL.
Art.7: Drepturile și obligațiile beneficiarului dreptului de administrare sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgențã nr.57/2019 privind Codul Administrativ și din clauzele contractului de administrare.
Art.8:  Se împuternicește Primarul Municipiului Timișoara, dl. Dominic Fritz, sã semneze contractul de administrare.

Art.9: Cu aducerea la îndeplinire  a prezentei hotărâri  se încredinţează Direcţia Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.

Art.10: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
            - Instituţiei  Prefectului - Judeţul Timiş;
            - Primarului Municipiului Timişoara;
            - Directiilor, serviciilor, compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;

            - Societății SALUBRIZARE TIMIȘOARA S.RL.

            - Mass-media locale.

Este utilă această pagină?