Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr. TMI2024-035338/11.11.2024 a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Fritz,
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-036284/18.11.2024 al Direcției Generale de Investiții și Mentenanță din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Direcţiei Economice nr. TMI2024- 036284/19.11.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-036284/18.11.2024;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 20.11.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-036284/18.11.2024;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 268/20.07.2020, privind aprobarea modalităţii de gestiune a serviciului de transport public local de persoane şi a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport local de persoane prin curse regulate;
În conformitate cu prevederile:
-Legii nr.51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice;
-Legii nr. 92/2007 a serviciilor de transport public local;
- Regulamentului (UE) 1370/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentelor CE nr.1991/69 și nr.1107/70 ale Consiliului;
În considerarea prevederilor Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;
Având în vedere prevederile art. 129 alin.1, alin. 2 lit. d), alin.7 lit. k), n), alin. 14 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.139 alin. 1, art.196 alin.1 lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: (1) Se aprobă completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria administrativ - teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară "Societatea Metropolitană de Transport Timișoara", încheiat cu operatorul Societatea de Transport Public Timișoara, în sensul introducerii unor noi bunuri în anexele contractului (anexa 4.1.a şi anexa 4.1.b. la Contract), potrivit Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Operatorul de transport va prelua de la Municipiul Timișoara mijlocul fix descris mai sus pe bază de proces-verbal de predare-primire, în termen de 15 zile de la comunicarea hotărârii. Acestea se vor include ca bunuri de retur în contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane prevăzut mai sus, prin incheierea unui act aditional.(3) Redevența anuală datorată Municipiului Timișoara de către Societatea de Transport Public Local Timișoara este de 0,3% din valoarea totală a mijloacelor fixe puse la dispoziția operatorului, astfel cum a fost stabilit prin Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane nr. A.D.I. SMTT.1812/22.07.2020 / STPT.15792/22.07.2020 și va fi încasată în conformitate cu prevederile acestuia.
Art.2: (1) Se aprobă mandatarea A.D.I. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, prin reprezentat legal, să semneze în numele și pe seama Municipiului Timișoara, actul aditional la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competență a A.D.I. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, încheiat cu Operatorul Societatea de Transport Public Timișoara, privind completarea Anexei 4.1 cu bunurile de retur menționate in Anexa la prezenta hotărâre și modificarea corespunzătoare a celorlalte prevederi contractuale.
(2) Actul adiţional la contract va fi încheiat în termen de 15 zile de la data comunicării hotărârii şi o copie conformă a acestuia va fi comunicată Municipiului Timișoara în maxim 3 zile de la data încheierii lui.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire se încredințează Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță și Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș;
-Primarului Municipiului Timișoara;
-Direcțiilor, serviciilor, compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
-Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara;
-Societății de Transport Public Local Timișoara;
-Mass-media locale.