Proiect HCL din 2023-11-24

Privind reorganizarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK în temeiul Legii nr. 296/2023

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. MTM2023-025895/22.11.2023, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. MTM2023-025895/22.11.2023, întocmit de către Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK;
Având în vedere avizul din data de 23.11.2023 al Direcției Management Intern din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la raportul de specialitate nr. MTM2023-025895/22.11.2023;
Având în vedere avizul din data de 23.11.2023 al Serviciului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la raportul de specialitate nr. MTM2023-025895/22.11.2023;
Având în vedere avizul din data de 23.11.2023 al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la raportul de specialitate nr. MTM2023-025895/22.11.2023;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 450/07.12.2021 privind înființarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 256/14.06.2022, privind aprobarea Organigramei, a Statului de funcții, a salariilor de bază, respectiv modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 623/15.12.2022 privind modificarea și completarea Organigramei, a Statului de funcții, și a unor poziții din salariile de bază, respectiv modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Ținând cont de prevederile Capitolului III Secțiunea 1 din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung;
Luând în considerare prevederile art. 11, art. 12, art. 19, art. 38 alin. (3) lit. f) din Legea- Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu completările și modificările ulterioare;
Ținând cont de prevederile art. 369 lit. b), art. 370 alin. (2), art. 382 lit. a), art. 390, art. 391, art. 392, art. 393, art. 405, art. 407, art. 409, art. 518, art. 539, art. 540, art. 541, art. 542 din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c) coroborat cu prevederile art. 196 alin. (1) lit a) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completarile ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1. Se aprobă Regulamentul de Organizare și Funcționare al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, modificat conform Anexei nr. 1, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Se aprobă Organigrama Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, modificată conform Anexei nr. 2, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Se aprobă Statul de Funcții al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, modificat conform Anexei nr. 3, ce face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Se modifică și se completează Anexa nr. 3 la HCLMT nr. 256/14.06.2022 - Stabilirea salariilor de bază pentru personalul contractual din cadrul Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, conform prevederilor Anexei nr. 4 la prezenta hotărâre.
Art.5. La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă orice alte prevederi contrare din actele administrative adoptate anterior de Consiliul Local al Municipiului Timișoara.
Art.6. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK.
Art.7. Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
- Mass - mediei locale.

Este utilă această pagină?