Motivație
Consiliul Local al Municipiului Timișoara
Avand in vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024 – 028001/16.09.2024 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având in vedere Raportul de specialitate nr. IF2024 – 052644/16.09.2024 al Directorului Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având in vedere Nota de Fundamentare - anexa la raportul de specialitate al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 19.09.2024 - Anexa la raportul de specialitate al Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara nr. IF2024 – 052644/16.09.2024;
Având în vedere avizul Direcției Economice din cadrul Primăriei Mun. Timisoara cu nr.IF2024 - 052644/18.09.2024 - Anexa la Raportul de specialitate al Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara nr. IF2024 – 052644/16.09.2024 ;
Având în vedere avizele: Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistica, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comert, regii autonome și societati comerciale, Comisiei pentru administratie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minoritatilor, Comisiei pentru cultură, stiință, învătământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile art. X din OUG 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării crenațelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative;
Având în vedere prevederile art. 185 din Legea 207/2015 privind codul de procedură fiscală
Având în vedere dispozitiile art. 7 alin. 13 Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică locală, republicată;
Având în vedere prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) litera a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.139 alin.1 și 3 și art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă acordarea facilităților fiscale sub forma anulării accesoriilor aferente unor obligații bugetare principale, datorate bugetului local al municipiului Timisoara, prevederile art II-IX din OUG nr.107/06.09.2024, aplicându-se corespunzator, conform procedurii aprobate prin art 2 la prezenta hotărâre.
Art. 2: Se aprobă procedura de acordare a anulării accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, datorate bugetului local al Municipiului Timișoara, prevazută în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara;
- Mass - media locale.