Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. MTM2024-034484/03.09.2024, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz,
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 6915/03.09.2024, întocmit de către Seviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK.
Având în vedere Avizul Nr. 6915 din data de 27.09.2024, al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la Raportul de specialitate nr. MTM2024-034484/03.09.2024,
Având în vedere Avizul din data de 27.09.2024, al Serviciului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la Raportul de specialitate nr. MTM2024-034484/03.09.2024,
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 450/07.12.2021 privind înființarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 28/25.01.2022 privind aprobarea cotei de combustibil aferentă consumului lunar de carburanţi pentru autovehiculele utilizate de către Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, modificată și completată prin HCLMT nr. 370/26.07.2022, nr. 205/23.05.2023 și HCLMT nr. 13/16.01.2024;
Având în vedere OG nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, modificată şi completată;
Având în vedere prevederile OG nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată și modificată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. c) și d) și alin. 7 lit. m) și s) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. 1 și art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1. Se aprobă completarea și modificarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 28/25.01.2022, completată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 370/26.07.2022, Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 205/23.05.2023 și Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 13/16.01.2024, conform Anexei nr. 1 la prezenta.
Art. 2. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK.
Art. 3. Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timișoara și pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului – Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
- Mass - mediei locale;