Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024-008473/21.03.2024 al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2024-009073/27.03.2024, întocmit de către Direcția Generală de Investiții și Mentenanță;
Având în vedere avizul din data de __________________ al Serviciului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la raportul de specialitate nr. TMI2024-009073/27.03.2024;
Având în vedere avizul din data de _____________ al Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, anexă la raportul de specialitate nr. TMI2024-009073/27.03.2024;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 450/07.12.2021 privind înființarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 7/16.01.2024, privind reorganizarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK în temeiul Legii nr. 296/2023;
Luând în considerare prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile art. 3, alin. 1, lit. f); art. 5, pct. 2, lit. g), teza I; art. 10, alin. 1, lit. a), respectiv art. 10, alin. 2 - 4, din OG nr. 71/2002, privind organizarea și funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local, cu modificările și completările ulterioare;
Luând în considerare prevederile art. 22, alin. 3, art. 23, alin. 1, lit. a), teza I, art. 28, alin. 1, alin. 2, lit. a), respectiv alin. 4 și 5 din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republiocată, cu modificările și completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile art. 370 alin. (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c) și d) și alin. (7) lit. m) și n) coroborate cu prevederile art. 196 alin. (1) lit a) și art. 370 alin. (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completarile ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1. Se aprobă darea în administrare către Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK a serviciului public de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor oprite/staționate neregulamentar și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al Municipiului Timișoara, începând cu data de 07.05.2024, prin gestiune directă.
Art.2. Se aprobă Caietul de Sarcini privind serviciul public de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor oprite/staționate neregulamentar și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al Municipiului Timișoara, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Se aprobă Regulamentul privind serviciul public de ridicare, transport, depozitare și eliberare a vehiculelor oprite/staționate neregulamentar și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al Municipiului Timișoara, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Se mandatează Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, ca în numele Primarului Municipiului Timișoara să întreprindă activitățile de identificare, evaluare, inventariere și valorificare a vehiculelor fără stăpân sau abandonate ridicate de pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al Municipiului Timișoara și trecute de drept în proprietatea unității administrativ-teritoriale, începând cu data de 07.05.2024, urmând a suporta și cheltuielile aferente acestor activități.
Art.5. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK.
Art.6. Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
- Mass - mediei locale.