Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr. TMI2024-013065/25.04.2024 a proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2024-013135/25.04.2024 al Serviciului Rețele Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Direcţiei Economice din data de 26.04.2024 – Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-013135/25.04.2024 ;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 26.04.2024 – Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2024-013135/25.04.2024 ;
Ținând cont de prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 353/05.10.2021 privind aprobarea Studiului de oportunitate, a modalității de gestiune a serviciului public de alimentare cu energie termică din municipiul Timișoara, a Regulamentului Serviciului public de alimentare cu energie termică a Municipiului Timișoara, a Caietului de sarcini, precum şi a încheierii contractului de delegare a gestiunii serviciului, modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 114/21.03.2023;
Având în vedere Contractul de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termică din Municipiul Timișoara nr. CDE2021-1475/15.10.2021, încheiat între Municipiul Timișoara, în calitate de concedent și Compania Locală de Termoficare Colterm S.A., în calitate de concesionar;
Luând în considerare Actul adițional nr. 5/06.07.2023 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termică in Municipiul Timișoara nr. CDE2021-1475/15.10.2021;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 589/19.12.2023 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind gestiunea serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat din municipiul Timișoara;
Luând în considerare prevederile:
- art. 1 alin. (2) lit. d), art. 3 alin. (1) și alin. (2), art. 8 alin. (1) şi alin. (3) lit. d2 din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilitati publice, republicată;
- art. 8 alin. (1) și alin. (2) lit. a din Legea nr. 325/2006 serviciului public de alimentare cu energie termică;
În temeiul art.129 alin.(2) lit. d) și alin.(7) lit. n) și art.139 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă prelungirea duratei Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat în Municipiul Timișoara nr. CDE2021-1475/15.10.2021, pentru prestarea serviciului de transport, distribuție și furnizare a energiei termice în sistem centralizat, pe o perioadă de 60 de zile, respectiv până în data de 01.08.2024, conform actului adițional cuprins în Anexa, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Rețele Publice şi Compania Locală de Termoficare COLTERM S.A. – în insolvență.
Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi, totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Companiei Locală de Termoficare Colterm S.A. – in insolventa;
- Mass - media locale.