- asigură organizarea, verificarea și recepționarea activităților de iluminat public, ornamental decorativ, arhitectural;
- ia măsuri pentru mutarea în subteran a rețelelor de comunicații și eliberarea stâlpilor de cablurile supraterane.
Atribuții
a) Organizarea, verificarea și recepționarea activităților de iluminat public, ornamental decorativ, arhitectural;
b) Urmărirea funcționării iluminatului public și celui decorativ- ornamental, urmărirea lucrărilor de modernizare a iluminatului public, urmărirea extinderii rețelei de iluminat public, urmărirea realizării iluminatului festiv sau arhitectural;
c) Elaborarea și implementarea de strategii de reducere a consumului de energie electrică la rețeaua de iluminat existentă;
d) Întreținerea sistemului de iluminat public, arhitectural și ornamental decorativ;
e) Elaborarea și implementarea de strategii de creștere a calității serviciului public de iluminat stradal;
f) Derularea procedurilor de elaborare a studiilor și proiectelor aferente investițiilor aprobate în domeniul iluminatului și/sau rețelelor de comunicații;
g) Asigurarea asistenței tehnice pentru realizarea documentațiilor tehnico-economice și lucrărilor de reparații în domeniul iluminatului și/sau rețelelor de comunicații;
h) Elaborarea programului anual și trimestrial privind lucrările publice de investiții și întreținere / menținere a iluminatului public, verifică și răspunde de efectuarea lucrărilor de întreținere/menținere/dezvoltare a iluminatului public;
i) Urmărește și verifică modul în care se realizează activitatea de iluminat public în cadrul Municipiului Timișoara;
j) Verifică realizarea lucrărilor de întreținere/ menținere a iluminatului public, în vederea decontării contravalorii acestora în conformitate cu legislația în vigoare;
k) Verifică situațiile de lucrări la consumul de energie electrica;
l) Asigură încheierea contractului de furnizare de energie pentru iluminat public, în conformitate cu legislația în vigoare;
m) Controlează modul in care concesionarul serviciului de iluminat public administrează și gestionează S.I.P. si notifică acestuia eventualele disfuncționalități în funcționarea serviciului de iluminat public;
n) controlează documentele referitoare la prestațiile și lucrările efectuate;
o) asigură urmărirea executării lucrărilor, asigurarea continuității și finalizarea acestora în cazul apariției unor situații neprevăzute prin minute, dispoziții de șantier etc. cu respectarea legislației în vigoare și încadrarea în sumele alocate;
p) asigură stabilirea lunară a necesarului resurselor financiare pentru acoperirea lucrărilor de executat și decontat în luna următoare și supunerea acestora spre avizare și aprobare;
q) Participarea în calitate de membru al comisiilor de recepție, la recepționarea lucrărilor terminate;
r) Preluarea, înregistrarea și întocmirea rapoartelor privind execuția lucrărilor în curs;
s) Verificarea și confirmarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a situațiilor de lucrări prezentate de constructor spre decontare;
t) Urmărirea comportării în timp a lucrărilor executate, în perioada de garanție și post garanție;
u) Urmărirea îndeplinirii la termenul stabilit a măsurilor cuprinse în actele de control întocmite;
v) Asigurarea desfășurării în cele mai bune condiții a manifestărilor organizate de, sau împreună cu Municipiul Timișoara, prin branșarea la rețeaua de energie electrică a echipamentelor necesare;
w) Urmărirea și coordonarea lucrărilor de pavoazare, inclusiv a celorlalte societăți comerciale implicate în realizare iluminatului festiv cu ocazia sărbătorilor de iarnă;
x) inspectarea teritoriului pentru depistarea deficiențelor în serviciul de iluminat public și implicarea pentru remedierea lor;
y) obținerea de avize și acorduri necesare pentru desfășurarea în condiții legale a lucrărilor de investiții în domeniul iluminatului public;
z) pregătirea documentației necesare pentru obținerea certificatului de urbanism și/sau autorizației de construire pentru lucrări de iluminat public;
aa) întocmirea documentației tehnice necesar a fi transmisă serviciului achiziții publice în vederea inițierii procedurilor de achiziție publică (tema de proiectare, caiete de sarcini, planșe, memorii tehnice, note de estimare, cerințe minime privind capacitatea tehnică și economico-financiară a operatorilor economici, nota justificativă privind aceste cerințe.);
bb) administrarea contractelor de achiziție publică de lucrări și servicii rezultate în urma desfășurării procedurilor de achiziție publică solicitate serviciului achiziții publice;
cc) ia măsuri pentru mutarea în subteran a rețelelor de comunicații și eliberarea stâlpilor de cablurile supraterane;
dd) Desemnează persoane de specialitate în echipa de implementare a proiectului care vizează infrastructura tehnică de natura rețelelor și comunicațiilor, inclusiv iluminatul public și stațiile de reîncărcare autovehicule electrice în localități;
ee) Asigură managementul obiectivului de investiție– ca parte a managementului de proiect implementat cu fonduri nerambursabile (prin managerul tehnic și responsabilul tehnic), reprezentând activitatea de ordin tehnic aferentă execuției infrastructurii tehnice – rețele și comunicații, incluzând iluminatul public, stații de reîncărcare pentru autovehicule în localități, prin care se asigură managementul contractului de execuție (lucrări, dirigenție de șantier, proiectări/reproiectări) în vederea realizării și implementării obiectivului de investiție în baza documentațiilor tehnico-economice elaborate, conform HG nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
ff) Transmite periodic spre centralizare către Serviciul Finanțări Nerambursabile - Direcția Incubator de Proiecte orice informație referitoare la proiectul implementat cu fonduri nerambursabile -europene și/sau buget național, (constituire/modificare EIP, stadiul fizic și financiar ale contractelor prin care se asigură componenta de management tehnic al proiectului, orice altă informații sau date de care depinde implementarea eficientă a proiectului).