• Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de investiții în domeniul alimentării cu apă, canalizării și epurării apelor uzate;
  • Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de întreținere și reparații canale pluviale de pe raza Municipiului Timișoara;
  • Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de întreținere și reparații fântâni publice aflate în patrimoniul Municipiului Timișoara.

Atribuții

a) Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de investiții în domeniul alimentării cu apă, canalizării și epurării apelor uzate;
b) Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de întreținere și reparații canale pluviale de pe raza Municipiului Timișoara;
c) Pregătirea, promovarea și urmărirea lucrărilor de întreținere și reparații fântâni publice aflate în patrimoniul Municipiului Timișoara;
d) Efectuarea demersurilor necesare contractării studiilor și proiectelor aferente obiectivelor de investiții aprobate;
e) Urmărirea refacerii documentațiilor, când este cazul, stabilirea de măsuri pentru aplicarea acestora;
f) Promovarea lucrărilor în domeniul apă-canal în vederea obținerii fișei tehnice de verificare și avizare a documentațiilor tehnico-economice pentru lucrările de investiții, aprobată de către comisia tehnico - economică a Municipiului Timișoara;
g) Promovarea spre aprobarea Consiliului Local a documentațiilor tehnice din domeniul alimentării cu apă, a canalizării și epurării apelor uzate, necesare efectuării investițiilor finanțate din bugetul local, alte fonduri și din sursele proprii ale SC Aquatim SA;
h) Obținerea de avize și acorduri necesare pentru desfășurarea în condiții legale a lucrărilor de investiții în domeniul alimentării cu apă, canalizării și epurării apelor uzate;
i) Pregătirea documentației necesară pentru obținerea certificatului de urbanism și/sau autorizației de construire pentru lucrări de alimentare cu apă, canalizare și epurare a apelor uzate;
j) Pregătirea documentației tehnice necesară a fi transmisă serviciului achiziții publice în vederea inițierii procedurilor de achiziție publică (referat de necesitate și oportunitate, notă conceptuală, temă de proiectare, caiet de sarcini, cerințe/ criterii de calificare, factori de evaluare, angajament și propunere de cheltuială, model de contract);
k) Estimarea fiecărui contract de achiziție publică ce urmează a se atribui și compararea valorilor acestor contracte cu pragurile valorice, prevăzute în actul normativ care legiferează achizițiile publice;
l) Administrarea contractelor de achiziție publică de lucrări și servicii rezultate în urma desfășurării procedurilor de achiziție publică;
m) Urmărirea respectării clauzelor contractuale ale contractelor de servicii de proiectare a lucrărilor în domeniul apă-canal precum și întocmirea certificatelor constatatoare privind îndeplinirea acestora;
n) Urmărirea și stabilirea de măsuri pentru respectarea graficului de eșalonare a lucrărilor;
o) Urmărirea și stabilirea de măsuri pentru folosirea eficientă a resurselor alocate;
p) Urmărirea și verificarea respectării documentațiilor tehnico-economice și a tehnologiilor de execuție;
q) Urmărirea refacerii documentațiilor, când este cazul, stabilind măsuri pentru execuția lucrărilor conform acestor documentații;
r) Urmărirea execuției lucrărilor, asigurarea continuității și finalizarea acestora în cazul apariției unor situații neprevăzute prin minute, dispoziții de șantier etc.;
s) Verificarea și confirmarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a situațiilor de lucrări prezentate de constructor spre decontare;
t) Transmiterea către compartimentul de specialitate a situațiilor de lucrări avizate din punct de vedere cantitativ și calitativ, însoțite de facturi al căror conținut din punct de vedere al exactității și realității sumelor vor fi certificate în vederea efectuării plății;
u) Participarea în calitate de membru al comisiilor de recepție, la recepționarea lucrărilor;
v) Urmărirea întocmirii cărții construcției și stabilirea de măsuri pentru respectarea legalității în această privință;
w) Stabilirea lunară a necesarul resurselor financiare pentru acoperirea lucrărilor de executat și decontat în luna următoare; întocmirea propunerii de angajare și angajamente bugetare precum si de referate în vederea angajării cheltuielilor bugetare;
x) Colaborarea SC Aquatim SA în vederea întocmirii programelor anuale de investiții, reparații și întreținere ale rețelelor de apă, canalizare și epurare a apelor uzate de pe teritoriul Municipiului Timișoara, privind întocmirea programului lunar de curățare a receptorilor pluviali și privind serviciul de colectare, transport și epurare a apelor meteorice;
y) Colaborarea cu Administrația Bazinală de apă Banat privind monitorizarea, utilizarea și exploatarea fântânilor publice forate aflate în patrimoniul Municipiului Timișoara;
z) Constatarea faptelor ce contravin legislației în vigoare și sancționarea acestora;
aa) Soluționarea sesizărilor și reclamațiilor primite de la cetățeni, analizarea și verificarea pe teren a situației, urmărind realizarea celor stabilite în măsura competențelor care îi revin;
bb) Obținerea de avize și acorduri necesare pentru desfășurarea în condiții legale a lucrărilor de investiții promovate de compartiment;
cc) Preluarea, înregistrarea și întocmirea rapoartelor privind execuția lucrărilor în curs;
dd) Verificarea și confirmarea din punct de vedere cantitativ și calitativ a situațiilor de lucrări prezentate de constructor spre decontare;
ee) Transmiterea către Direcția Economică a situațiilor de lucrări avizate din punct de vedere cantitativ și calitativ, însoțite de facturi al căror conținut din punct de vedere al exactității și realității sumelor va certifica în vederea efectuării plății;
ff) Întocmirea de propuneri de angajare și angajamente bugetare precum si de referate în vederea angajării cheltuielilor bugetare, care se vor transmite Direcției Economice;
gg) Constarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor corespunzătoare în conformitate cu legislația;
hh) Urmărirea îndeplinirii la termenul stabilit a măsurilor cuprinse în actele de control întocmite;
ii) Desemnează persoane de specialitate în echipa de implementare a proiectului care vizează infrastructura tehnico-edilitară din domeniul alimentării cu apă, canalizării și epurării apelor uzate;
jj) Asigură managementul obiectivului de investiție– ca parte a managementului de proiect implementat cu fonduri nerambursabile (prin managerul tehnic și responsabilul tehnic), reprezentând activitatea de ordin tehnic aferentă execuției infrastructurii rutiere prin care se asigură managementul contractului de execuție (lucrări, dirigenție de șantier, proiectări/reproiectări) în vederea realizării și implementării obiectivului de investiție în baza documentațiilor tehnico-economice elaborate, conform HG nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;
Transmite periodic spre centralizare către Serviciul Finanțări Nerambursabile - Direcția Incubator de Proiecte orice informație referitoare la proiectul implementat cu fonduri nerambursabile -europene și/sau buget național, (constituire/modificare EIP, stadiul fizic și financiar ale contractelor prin care se asigură componenta de management tehnic al proiectului, orice altă informații sau date de care depinde implementarea eficientă a proiectului).

Este utilă această pagină?