În cadrul serviciului se elaborează Programul anual al lucrărilor de investiții (construcții noi și reabilitări) pentru clădirile publice aflate în patrimoniul Municipiului Timișoara, se pregătește documentația tehnica necesară demarării procedurilor de achiziții publice – servicii și lucrări de investiții și se urmărește execuția lucrărilor de investiții prin personalul propriu, care exercită rolul proprietarului/investitorului și se asigură verificarea execuției corecte a lucrărilor prin diriginți de specialitate sau agenți de consultanță specializați;

Atribuții

  • urmărirea derulării contractelor de achiziție publică, cu respectarea clauzelor contractuale și a termenelor conform normelor și a legislației în vigoare;
  • recepționarea lucrărilor/serviciilor contractate și întocmirea documentelor de plată a serviciilor prestate/lucrărilor executate;
  • organizarea recepțiilor lucrărilor– convoacă comisia și participă în calitate de membru al comisiilor de recepție, la recepția obiectivelor de investiții, a lucrărilor sau a serviciilor (după caz), în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • întocmirea documentelor pentru plata taxelor și a comisioanelor legale (către Casa Socială a Constructorilor, către Inspectoratul Județean în Construcții, ș.a.);
  • urmărirea reținerii garanțiilor de bună execuție și eliberarea acestora, în condițiile legale, pentru obiectivele de investiții gestionate;
  • urmărirea lucrărilor de remedieri și completări (dacă e cazul), în perioada de garanție, pentru obiectivele de investiții;
  • întocmirea „cărții tehnice“ pentru obiectivele de investiții;
  • soluționarea neconformităților, a defectelor apărute pe parcursul execuției lucrărilor, precum și a deficiențelor proiectelor;
  • promovarea sesiunilor de selecție a proiectelor de finanțare a unităților de cult, în baza Regulamentului privind stabilirea unor forme de sprijin financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute din România;
  • verificarea dosarelor de finanțare depuse de către unitățile de cult din  punct de vedere al eligibilității și întocmirea Raportului de prezentare al proiectelor depuse către Comisia de evaluare;
  • întocmirea documentației și a Proiectului de Hotărâre pentru aprobarea în Consiliul Local al Municipiului Timișoara a sprijinului financiar de la bugetul local pentru unitățile de cult ale căror proiecte au fost selectate;
  • încheierea protocoalelor de finanțare cu unitățile centrale de cult;
  • urmărirea derulării protocoalelor de finanțare și execuția contribuțiilor financiare;
  • constatarea și urmărirea rezolvării sesizărilor de către terți, în limita competențelor serviciului;

Conducere

  • Ioan Dominteanu

    Șef serviciu

  • Este utilă această pagină?