În cadrul compartimentului se elaborează programul de dezvoltare anual al municipiului Timișoara, pe baza propunerilor primite de la compartimentele din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara și se asigură monitorizarea obiectivelor de investiții.

Atribuții

1. Transmite către toate direcțiile/serviciile/compartimentele aparatului de specialitate al primarului, instituțiile si serviciile publice de subordonare locală o solicitare pentru a nominaliza obiectivele de investiții propuse a fi cuprinse în Programul de dezvoltare , însoțite de documente justificative;

2. Întocmește Programul Dezvoltare – Lista provizorie;

3. Preia documentele transmise, verifică documentele justificative și întocmește proiectul pentru Programul Dezvoltare conform propunerilor  transmise,  grupate astfel:

A. Lucrări în continuare,

B. Lucrări noi,

C. Alte Cheltuieli de investiții.

Cheltuielile de investiții propuse la secțiunea C. Alte Cheltuieli de investiții se detaliază în anexă distinctă pe bază de referate de necesitate și oportunitate/ note de fundamentare;

4. Colaborează cu Serviciul Buget în vederea încadrării sumelor propuse pentru cheltuieli de dezvoltare în proiectul  Bugetului de Venituri și Cheltuieli, elaborat în condiții de echilibru bugetar;

5. Elaborează Programul Dezvoltare cu încadrarea obiectivelor de investiții pe capitole/subcapitole, conform clasificației funcționale. Întocmește următoarele anexe la Bugetul de Venituri și Cheltuieli:

-Anexa nr. 1a/1- Investiții din bugetul local și alte surse; 

-Anexa nr. 1a/2- Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile; 

-Anexa 1b Lista poziției alte cheltuieli de investiții defalcată pe categorii de bunuri;

6. Elaborează Programul Dezvoltare cu amendament prin includerea amendamentelor propuse și aprobate la proiectul Bugetului de Venituri și Cheltuieli, supus spre aprobare Consiliului Local;

7. Întocmește Programul Dezvoltare pe trimestre, pentru fiecare obiectiv de investiții și sursă de finanțare;

8. Elaborează Programul Dezvoltare rectificat, pe baza propunerilor transmise de către direcțiile/serviciile/compartimentele aparatului de specialitate al Primarului;

9. Colaborează cu instituțiile subordonate cu personalitate juridică, pentru transmiterea trimestrială a stadiului realizării investițiilor aprobate în Programul Dezvoltare.

Este utilă această pagină?