Dezbatere publică din 19.12.2023

 Astăzi, 18.12.2023, Primăria Municipiului Timişoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de hotărâri:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea reorganizării, modificarea și aprobarea Organigramei, a Statului de funcții, a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara;

 

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării/actualizării Regulamentului de Organizare și Funcționare, Organigramei, Statului de Funcții și Coeficienții de ierarhizare ale Centrului de proiecte al Municipiului Timișoara

 

Evenimentul are loc în data de 19.12.2023, ora 1000 în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, etaj 1.

 

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu valoare de recomandare, pentru participarea la întâlnire și luarea cuvântului cu privire la proiectele de hotărâri supuse dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau în format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 19.12.2023, ora 09:00.

 

Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectelor de hotărâri.

 

Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.

 

SECRETAR GENERAL

CAIUS ȘULI

Minuta dezbaterii

Este utilă această pagină?