Primăria Municipiului Timişoara va organiza joi, 16.06.2022, ora 17, dezbaterea publică pe marginea Proiectului de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Procedurii cadru privind majorarea impozitului pe clădirile neîngrijite/degradate din intravilanul Municipiului Timișoara, precum și aprobarea formei revizuite a acesteia.
Dezbaterea se va desfășura în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, et. 1 și prin platforma online ZOOM.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: [email protected], până la data de 15.06.2022, ora 12.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 15.06.2022, ora 12, intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online.
Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.
Proiectul poate fi consultat aici:https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=C19628D88BE9B6B1C22588450049F608
Serviciul Comunicare