Astăzi, 20.12.2022, Primăria Municipiului Timişoara invită pe toți cei interesați la întâlnirea de dezbatere publică privind următorul proiect de act normativ: Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale în Municipiul Timișoara pentru anul 2023.
Evenimentul are loc în data de 22.12.2022, ora1300în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. CD Loga nr. 1, et. 1 și prin platforma online ZOOM.
Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa înscris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa:[email protected], până la data de 22.12.2022, ora 1200.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 22.12.2022, ora 1200intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online.
Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.
SECRETAR GENERAL
CAIUS ȘULI
ȘEF SERVICIU
SIMONA DRĂGOI