Primăria Municipiului Timișoara îi invită pe toți cei interesați la dezbaterea publică privind următorul proiect de hotărâre:
Proiect de hotărâre din 02.04.2025 privind modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de Funcții și a Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, precum și modificarea și aprobarea unor Regulamente de organizare și funcționare ale serviciilor sociale furnizate.
Evenimentul va avea loc marți, 29.04.2025, ora 10:00 în sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd. C.D.Loga nr. 1, etaj 1.
Persoanele care doresc să participe la dezbatere se pot înscrie on-line la adresele [email protected] și [email protected] sau fizic la Camera 12, până la data de 28.04.2025, ora 12:00, precizând: nume, prenume, calitatea în care participă (în cazul în care reprezintă o organizație sau altă persoană), dacă doresc sau nu să ia cuvântul, precum și propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare pe care urmează să le pună în discuție.
Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.
Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de 3 minute pentru fiecare participant.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat aici: https://www.primariatm.ro/proiecte-hcl/